(advertentie)

Een folder, ja dat wil ik graag. Hoezo?

een folder

Dit is vast herkenbaar voor professionals in de communicatiesector. Na kennismaking is het eerste verzoek: ‘Ik wil graag een folder’. Dat heeft waarschijnlijk te maken met de communicatiemiddelen die zij zelf zien, ook bij de concurrent. Wat is jouw reactie op zo’n ogenschijnlijke simpele vraag? De beste reactie is: ‘Waarom wil je een folder?’.

Een folder? Zo jaag je doelen na en geen middelen

Slim ondernemen

Op ZoKiesJe.nl vind je een handige categorie voor ondernemers en ondernemen. Zo lees je dat er meer is dan een eenvoudige uiting. Nadenken over de waarom, de hoe en de wat helpt je om beter te ondernemen en de juiste keuzes te maken! Met allerlei hulpberichten en hele praktische checklists lees je kort en bondig hoe je slim kunt ondernemen. Het maakt daarbij niet uit in welke sector je actief bent.

een folder nodigTips voor ondernemers

De tips zijn handig als je onderneemt in financiën of human resource management (HRM), maar ook als specialist in marketing & communicatie en internet. Hoe fijn is het om strategisch en effectief je bedrijf te voeren. Neem de tijd om te leren en te verbeteren. Van plannen en promoten tot verbeteren en besparen.

Ik wil graag een folder…

Pak je ondernemingskansen door niet direct om een folder te vragen maar eerst goed na te denken over je doelen en daar daarna pas de beste communicatiemiddelen bij te kiezen. Veel ondernemingsplezier bij de aanpak van je zaak! Met de ‘gouden cirkel’ met de ‘why, what en how’ kom je er wel en het maakt glashelder waar je staat en waar je heen wilt met de tent.

Netwerken

Natuurlijk hoef je dat niet alleen te doen. Maak gebruik van de kennis van je netwerk. Dat kan intern zijn met collega’s of met je leveranciers of partners. Maar ook in je persoonlijke netwerk, ook privé dus, zit veel meer kennis dan je denkt met vaak verfrissende invalshoeken. Vraag het maar en je zult verbaast staan.

Een folder? Doorlezen!

Ga voor alle informatie naar de categorie ondernemen op het leuke kennisplatform ZoKiesje.nl met alle hulpinfo. Op die specifieke verzamelpagina staan echt steeds meer hulpartikelen maar ook allerlei controlelijstjes. Dat is wel zo bruikbaar voor je aankomende, nieuwe of bestaande bedrijf of misschien gewoon voor een project. Zo lees je meer over financiële zaken en human resource management. Maar ook communicatieonderwerpen, bredere marketingvraagstukken en online theorie en praktijk komen er aan bod. Wie wil er bijvoorbeeld nu niet meer leren, plannen of promoten? Of wat dacht je van verbeteren, investeren of nog mooier: besparen! De bijdragen op ZoKiesje.nl zijn van hun redactie maar ook van vakgenoten, andere ondernemers en gastauteurs. In ieder geval zijn het branchespecialisten waarbij ter inspiratie en als voorbeeld hun eigen dienst of product dient. Het resultaat is een verfrissende aanpak in de overdracht van informatie met tips die er toe doen.

Kort en goed, wees actief geïnformeerd en pak de kansen voor je onderneming! Enne… wil jij echt nog steeds alleen een folder?

Dit artikel is geschreven door .