(advertentie)

Marketing & verkoop

Offline marketing is weer terug van weggeweest!

Offline marketing is weer terug van weggeweest!

Je kunt niet meer om de onlinewereld heen. Steeds meer zaken vinden online plaats en we houden ook steeds meer activiteiten online bij. Dat geldt niet alleen voor de administratie, maar ook voor online vindbaarheid voor je eigen website. Offline…

Lees verder
Zo zorg je er voor dat je als bedrijf wordt onthouden

Zo zorg je er voor dat je als bedrijf wordt onthouden

Marketing wordt vaak gezien als iets extra’s dat je kan uitvoeren voor je bedrijf. Iets dat wel toegevoegde waarde heeft maar niet per se nodig is. Daarnaast wordt marketing ook vaak verward met promotie en communicatie, ondanks dat het slechts…

Lees verder
Eventmarketing: hier moet je aan denken

Eventmarketing: hier moet je aan denken

Een evenement organiseren is veel werk. Het is belangrijk om niets te vergeten. De eventmarketing is van groot belang. We zien bij veel evenementen en festivals dat hier het grootste deel van het budget naartoe gaat. Er wordt nog meer…

Lees verder
Waarom en hoe actiemarketing de wereld verovert

Waarom en hoe actiemarketing de wereld verovert

Als ondernemer, zzp’er of eigenaar van een (web)winkel wil en moet je opvallen. Vandaag de dag is er immers zoveel aanbod van freelancers en bedrijven in Nederland dat je er uit moet springen wil je je product verkopen. Potentiële klanten…

Lees verder

10 Effectieve E-commerce Optimalisatie Tips om jouw conversies te verhogen

Focus op conversie en niet op meer bezoekers! 10 Effectieve E-commerce Optimalisatie Tips om jouw conversies te verhogen.  Vandaag de dag zijn ondernemers vaak heel druk met hoe hoog ze in de zoekresultaten van Google staan en hoe ze zo…

Lees verder
Hoeveel data kosten advertenties nu eigenlijk?

Hoeveel data kosten advertenties nu eigenlijk?

Steeds meer consumenten gebruiken hun mobiele telefoon om te internetten. Snel het laatste nieuws bekijken, informatie over een bepaald onderwerp opzoeken, of shoppen in je favoriete kledingwinkel. Met de komst van responsive websites is dit steeds normaler geworden! Voor marketeers…

Lees verder
Impulsaankopen stimuleren? Dat doe je zo!

Impulsaankopen stimuleren? Dat doe je zo!

Als retailer wil je natuurlijk altijd graag je omzet vergroten. Een goede manier om dat te doen is door het stimuleren van impulsaankopen. Een impulsaankoop wordt gekenmerkt door de aanschaf van een vaak laagdrempelig product waarvan de klant helemaal niet…

Lees verder
Personeel als marketinginstrument

Personeel als marketinginstrument

De traditionele marketingmix bestaat uit 4 P’s, namelijk Product, Prijs, Plaats en Promotie. Deze 4 P’s zijn nog altijd erg belangrijk voor ondernemers in diverse branches, maar er zijn ook steeds meer bedrijven die met een extra uitgebreide marketingmix werken….

Lees verder
Onderliggende principes van Account Based Marketing

Onderliggende principes van Account Based Marketing

In B2B marketing heb je al snel te maken met meerdere stakeholders en beslissers. Een onderzoek van Harvard Business Review stelt dat een gemiddelde beslissing bij een grote B2B organisatie door 6,7 mensen gemaakt wordt. Bij complexe en technische keuzes…

Lees verder
Inleiding schrijven

Inleiding schrijven

Het eerste officiële hoofdstuk van een verslag is de inleiding, maar hoe maak je een inleiding? Een goede inleiding motiveert de lezer. In dit artikelen leggen we uit hoe je een inleiding schrijft, geven we antwoord op de vraag ‘hoe…

Lees verder