(advertentie)

PR

Beheer van negatieve reviews: 9 positieve tips!

Beheer van negatieve reviews: 9 positieve tips!

Het beheer van negatieve reviews kan een uitdaging zijn voor elk bedrijf, maar het is een cruciaal aspect van het opbouwen en behouden van een positieve online reputatie. Negatieve reviews kunnen potentieel schadelijk zijn voor je bedrijf, maar met de…

Lees verder
Reizen als incentive: de beste relatiemarketing

Reizen als incentive: de beste relatiemarketing

Relatiemarketing is een belangrijk onderdeel van een succesvol bedrijfsleven. Het is een strategie die bedrijven gebruiken om klanttevredenheid te vergroten en lange termijn relaties op te bouwen met hun klanten. Een van de manieren waarop bedrijven klanten kunnen belonen voor…

Lees verder
Zo maak je indruk met visitekaartjes drukken

Zo maak je indruk met visitekaartjes drukken

Visitekaartjes drukken? Ja, want hoewel we tegenwoordig veel digitaal doen, zijn visitekaartjes nog steeds onmisbaar. Visitekaartjes worden nog steeds gezien als één van de meest belangrijke middelen om te netwerken. Maar hoe laat je nou de perfecte eerste indruk achter…

Lees verder
Welk type thought leader ben jij?

Welk type thought leader ben jij?

Een thought leader onderscheidt zich als merk door de kwaliteit van zijn originele, soms tegendraadse ideeën. Door het succes van bedrijven als Tesla, Nike en andere thought leaders, lijkt thought leadership vandaag een aantrekkelijke marketingstrategie voor veel merken.  Maar thought…

Lees verder
Offline marketing voor je horeca onderneming

Offline marketing voor je horeca onderneming

Marketing is voor ieder bedrijf van groot belang. Voor een restaurant is het niet anders. Veel bedrijven kiezen voor online marketing. Er zijn echter ook volop kansen voor offline marketing om nieuwe gasten in het restaurant te krijgen. Graag delen…

Lees verder
Communicatiekruispunt van Van Ruler (1989) uitgelegd

Communicatiekruispunt van Van Ruler (1989) uitgelegd

Wanneer een communicatieprofessional en organisatie minstens een niet-eenzijdige (ongecontroleerd eenrichtingsverkeer) visie op communicatie heeft, kunnen zij het communicatiekruispunt (Van Ruler, 1998) gebruiken. Dit kruispunt is een handvat voor het kiezen van communicatiestrategieën. Lang niet alle problemen, besluiten en veranderingen lenen…

Lees verder
Interviews geven

Interviews geven

Een interview geven lijkt gemakkelijk, maar het tegendeel is waar. De journalist is een professional met een scherp oog en oor voor nieuws. Dit artikel staat vol met adviezen en tips voor het geven van een interview, zodat uw boodschap…

Lees verder
Persberichten schrijven

Persberichten schrijven

Goede persberichten schrijven is niet gemakkelijk, maar met de juiste tips en met wat oefenen kom je zelf een heel eind. Onderstaand artikel zal u helpen om meer gebruik te maken van dit krachtige middel voor externe communicatie. Algemeen Bij persberichten…

Lees verder
Mediacontacten bij een crisis

Mediacontacten bij een crisis

Een crisis kan iedereen overkomen en de media zijn er altijd als eerste bij. Bent u daar op voorbereid? Dit artikel biedt een praktische handleiding. In crisistijd gaat communicatie met de media in feite niet anders dan normaal, maar de druk is…

Lees verder