(advertentie)

Marketing & verkoop

Salesstrategie

Veel bedrijven hebben de sales niet strak georganiseerd. Echter, verkopen is een steeds meer concurrerende markt al dan niet door de toenemende professionaliteit van de inkopers. Er wordt dan ook steeds meer verwacht van accountmanagers. Binnen komen bij potentiële klanten…

Lees verder

Kwalitatieve SEO

Steeds vaker zijn er website-ontwikkelaars die besluiten om zoekmachineoptimalisatie aan te bieden naast de huidige werkzaamheden. Vaak zijn deze kleinere bedrijven goedkoop qua arbeidsuren waardoor ze een goede concurrentiepositie kunnen behalen. Wanneer je als organisatie opzoek gaat naar een partner…

Lees verder
Waarom moet jij een infographic laten maken?

Waarom moet jij een infographic laten maken?

Sinds enkele jaren willen steeds meer bedrijven een infographic laten maken. Zo gek is het ook niet, David Hyerle heeft onderzocht dat maar liefst 80 tot 90 % van de dingen die we onthouden gebaseerd zijn op beelden. Als je…

Lees verder

Dienstenmarketing

Het laten repareren van jouw auto, ontbijt bij de Hema, het ontvangen van hypotheekadvies; Het zijn allemaal voorbeelden van diensten. In dit artikel gaan we in op de verschillen tussen een dienst en een product en de consequenties die dit…

Lees verder
B2B Marketing

B2B Marketing

Bij B2B marketing, ook wel business to business marketing genoemd richt de organisatie zich in tegenstelling tot consumentenmarketing niet op de eindgebruiker. B2B marketing richt zich tot industriële afnemers. De industriële afnemers gebruiken de producten bijvoorbeeld als grondstoffen om tot…

Lees verder
Content kan niet zonder strategie

Content kan niet zonder strategie

Content marketing: U heeft ongetwijfeld meegekregen dat content marketing een belangrijke manier is om uw doelgroep te bereiken. Er wordt inmiddels echter dagelijks zoveel content geproduceerd, dat alleen het allerbeste naar boven komt drijven. Het is dus belangrijk erbij stil…

Lees verder
Een goede combinatie Facebook en remarketing

Een goede combinatie Facebook en remarketing

Meerdere keren per dag check je waarschijnlijk facebook en zo vele mensen met jou. Tijdens een wc bezoek, een pauze, de rij bij de kassa enzovoorts. Adverteerders spelen hier handig op in en kunnen hun doelgroep nog beter bereiken. Facebook heeft…

Lees verder
Geef je website gratis een bezoekersboost

Geef je website gratis een bezoekersboost

Je hebt misschien wel een geweldige website, maar zonder bezoekers is het nog niks! Het wordt nu dus tijd om je website aan iedere zoekmachine die je maar kunt bedenken, cadeau te doen. Begin met Google en Bing. Anderen vind…

Lees verder
Goede niche markt vinden? kies je focus, kies je niche

Goede niche markt vinden? kies je focus, kies je niche

Wanneer het woord ‘niche’ valt, reageren veel (beginnende) ondernemers als volgt: ‘Ik hoor dat ik mijn niche moet kiezen, maar wat is dat en wat is het voordeel?’ ‘Ik weet niet welke niche ik moet kiezen’. ‘Ik ben bang dat…

Lees verder
De kunst van Responsive design

De kunst van Responsive design

Er zijn nog webdesigners die hun hoofd in het zand steken, maar je kunt er nu echt niet meer ontkennen dat je website steeds vaker via mobiele apparaten wordt bezocht. Denk jij ook met weemoed terug aan de tijd dat…

Lees verder