(advertentie)

Marketing & verkoop

Sterke merkpositionering door juiste strategie

Sterke merkpositionering door juiste strategie

Een sterke merkpositionering, organisaties kunnen tegenwoordig niet meer zonder. In een wereld waar het aantal merken en producten steeds verder toeneemt, is het belangrijk dat u een goede positioneringsstrategie heeft. Met een goede merkpositionering onderscheidt u zich van andere merken…

Lees verder
Content marketing: het kan ook anders

Content marketing: het kan ook anders

Moderne marketeers kennen ongetwijfeld ‘content marketing’. Deze marketingtechniek richt zich op het creëren, verspreiden en promoten van waardevolle informatie om klanten aan te trekken en hun loyaliteit te verhogen. Het is een zogenaamde pull-strategie. Helaas loopt het bij de invulling…

Lees verder
Uitlegvideo’s: whiteboard animatie versus infographic animatie

Uitlegvideo’s: whiteboard animatie versus infographic animatie

Het nut van online video wordt voor steeds meer bedrijven duidelijk. Veel organisaties hebben behoefte aan een snelle en vooral duidelijke uitleg van hun producten of diensten. Als je op zoek gaat naar de mogelijkheden kom je al snel uit…

Lees verder
Nieuwe manier van klantenwerving

Nieuwe manier van klantenwerving

Wat levert onze website eigenlijk op? Deze vraag stelde ik een poosje geleden aan een medewerker van ons bedrijf. ‘Geen idee, ik hou me daar niet mee bezig’ antwoordde hij. Raar eigenlijk, want ook wij hebben aardig wat geld geïnvesteerd…

Lees verder

Salesstrategie

Veel bedrijven hebben de sales niet strak georganiseerd. Echter, verkopen is een steeds meer concurrerende markt al dan niet door de toenemende professionaliteit van de inkopers. Er wordt dan ook steeds meer verwacht van accountmanagers. Binnen komen bij potentiële klanten…

Lees verder

Kwalitatieve SEO

Steeds vaker zijn er website-ontwikkelaars die besluiten om zoekmachineoptimalisatie aan te bieden naast de huidige werkzaamheden. Vaak zijn deze kleinere bedrijven goedkoop qua arbeidsuren waardoor ze een goede concurrentiepositie kunnen behalen. Wanneer je als organisatie opzoek gaat naar een partner…

Lees verder
Waarom moet jij een infographic laten maken?

Waarom moet jij een infographic laten maken?

Sinds enkele jaren willen steeds meer bedrijven een infographic laten maken. Zo gek is het ook niet, David Hyerle heeft onderzocht dat maar liefst 80 tot 90 % van de dingen die we onthouden gebaseerd zijn op beelden. Als je…

Lees verder

Dienstenmarketing

Het laten repareren van jouw auto, ontbijt bij de Hema, het ontvangen van hypotheekadvies; Het zijn allemaal voorbeelden van diensten. In dit artikel gaan we in op de verschillen tussen een dienst en een product en de consequenties die dit…

Lees verder
B2B Marketing

B2B Marketing

Bij B2B marketing, ook wel business to business marketing genoemd richt de organisatie zich in tegenstelling tot consumentenmarketing niet op de eindgebruiker. B2B marketing richt zich tot industriële afnemers. De industriële afnemers gebruiken de producten bijvoorbeeld als grondstoffen om tot…

Lees verder
Content kan niet zonder strategie

Content kan niet zonder strategie

Content marketing: U heeft ongetwijfeld meegekregen dat content marketing een belangrijke manier is om uw doelgroep te bereiken. Er wordt inmiddels echter dagelijks zoveel content geproduceerd, dat alleen het allerbeste naar boven komt drijven. Het is dus belangrijk erbij stil…

Lees verder