(advertentie)

Direct marketing

AI in direct marketing: nieuwe kansen voor doelgerichte benadering

AI in direct marketing: nieuwe kansen voor doelgerichte benadering

In ons snel evoluerende marketinglandschap vormt Artificiële Intelligentie (AI) een revolutionaire kracht. Met zijn vermogen om gegevens te analyseren en inzichten te genereren, heeft AI direct marketing getransformeerd en nu al verheven naar grote hoogten. Lees hier meer over de…

Lees verder
De 12 beste vaardigheden voor marketeers

De 12 beste vaardigheden voor marketeers

Als marketeer heb je een breed scala aan vaardigheden nodig om succesvol te zijn. Van creativiteit tot analytisch vermogen, er zijn veel eigenschappen die je kunnen helpen om je doelen te bereiken. Hieronder vind je een lijst met enkele van…

Lees verder
Waarom je zakelijk kerstkaarten zou moeten versturen

Waarom je zakelijk kerstkaarten zou moeten versturen

December staat in het teken van kerst en als je denkt aan kerst dan horen daar ook kerstkaarten bij. Kerstkaarten sturen we naar familie, vrienden en kennissen, maar ook zakelijk kerstkaarten mogen niet worden vergeten. Waarom niet? We vertellen het…

Lees verder
Wat moet je weten over on-page en off-page SEO?

Wat moet je weten over on-page en off-page SEO?

In de huidige markt is het succes van een bedrijf meestal gelijk aan de online zichtbaarheid van de website. Online zoekmachines voorzien ons van relevante zoekresultaten die ons wijzen in de richting van een bedrijf, product of dienst die wij…

Lees verder
Onderscheidend vermogen

Onderscheidend vermogen

Uw markt is met hedendaagse techniek en marketing methodes transparanter, maar ook beter bereikbaar geworden waardoor ieder bedrijf in uw marktsegment als een concurrent beschouwd dient te worden. Bedrijven die zich vasthouden aan enkel de traditionele manier van marktbenadering zullen de finish…

Lees verder
Uw klantrelatie versterken

Uw klantrelatie versterken

Het moet een onmisbare activiteit zijn binnen elke organisatie: het onderhouden en versterken van de klantrelaties. Toch wordt de klantrelatie in veel gevallen verwaarloosd als een klant eenmaal binnen is. Dat is jammer, want in veel gevallen levert een investering…

Lees verder
Het belang van personalisatie

Het belang van personalisatie

Op het world wide web worden we tegenwoordig overspoeld met informatie. Onze brievenbus loopt over met reclamefolders en direct mail acties. Door deze overvloed van informatie zijn we steeds beter in staat om informatie te filteren. Lang niet alle impulsen trekken nog…

Lees verder