Meta

Archief | Direct marketing

Onderscheidend vermogen

Uw markt is met hedendaagse techniek en marketing methodes transparanter, maar ook beter bereikbaar geworden waardoor ieder bedrijf in uw marktsegment als een concurrent beschouwd dient te worden. Bedrijven die zich vasthouden aan enkel de traditionele manier van marktbenadering zullen de finish in deze marketing race hoogst waarschijnlijk niet halen. U bent uniek, maar uw klanten zijn […]

Lees het volledige bericht

Uw klantrelatie versterken

Het moet een onmisbare activiteit zijn binnen elke organisatie: het onderhouden en versterken van de klantrelaties. Toch wordt de klantrelatie in veel gevallen verwaarloosd als een klant eenmaal binnen is. Dat is jammer, want in veel gevallen levert een investering in uw klanten ook weer de nodige omzet op. In dit artikel enkele tips voor […]

Lees het volledige bericht

Het belang van personalisatie

Op het world wide web worden we tegenwoordig overspoeld met informatie. Onze brievenbus loopt over met reclamefolders en direct mail acties. Door deze overvloed van informatie zijn we steeds beter in staat om informatie te filteren. Lang niet alle impulsen trekken nog steeds onze aandacht. We leren steeds beter te selecteren en te onderscheiden wat wel of […]

Lees het volledige bericht
Wij gebruiken cookies om deze website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken en u te voorzien van de beste informatie. De Europese wetgeving maakt onderscheid tussen cookies die functioneel of niet privacygevoelig zijn en cookies die mogelijk wel privacygevoelig kunnen zijn (PII). Deze website gebruikt beide soorten cookies. Door hiernaast op ‘OK, sluiten’ te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies. Klik op 'Instellingen wijzigen' om uw cookievoorkeuren aan te passen en voor meer informatie over het gebruik van cookies op deze website.
Annuleren