(advertentie)

Handtekening instellen voor e-mails

Wanneer je veel e-mails verstuurt, kan het handig zijn om automatisch je contactgegevens onderaan de e-mail te vernoemen. Hierdoor hoef je informatie niet in elke e-mail opnieuw in te voeren.

Om in outlook je contactgegevens (of andere informatie) automatisch automatisch te laten weergeven, moet je deze instellen binnen je e-mail programma. Om dit te doen ga je als volgt te werk:

  1. Start outlook
  2. kies in outlook het menu ‘bestand’ –> ‘opties’
  3. Ga vervolgens naar het tabblad ‘e-mail’
  4. Klik aan de rechterkant van het scherm op de knop ‘Handtekeningen…’,
  5. Kies ‘nieuw’
  6. Geef in het scherm dat nu verschijnt de handtekening een naam en klik op ‘Ok’
  7. Vul nu in het tekstvak de tekst in die je in elke uitgaande e-mail wilt weergeven.
  8. Kies vervolgens ‘opslaan’

Je instellen zijn nu aangepast. Aan de rechterkant van het scherm kan je nog kiezen wanneer de handtekening moet worden getoond. Pas dit naar wens aan en klik weer op ‘opslaan’ en vervolgens op ‘ok’. De handtekening wordt nu automatisch in elke e-mail weergegeven, die je gaat versturen.

Binnen outlook express

  1. ga naar extra –> opties
  2. Vervolgens ga je naar het tabblad ”handtekening”
  3. Hier kan je handtekening instellen

Dit artikel is geschreven door .