Meta

Acquisitie

Het werven van nieuwe klanten. Acquisitie kan op verschillende manier ingevuld worden. Zo is er bijvoorbeeld een verschil tussen koude en warme acquisitie.

  • Koude acquisitie: met koude acquisitie richt men zich op potentiële klanten waarmee nog geen relatie bestaat. Deze organisaties of particulieren worden bijvoorbeeld telefonisch benaderd.
  • Warme acquisitie: met warme acquisitie richt men zich op bestaande klanten, bedrijven en organisaties waar al een relatie mee bestaat. Warme acquisitie levert over het algemeen meer op.

Acquisitie is meestal de taak van de marketingafdeling of de account manager.

We gebruiken cookies om advertenties te personaliseren en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Door hiernaast op ‘OK, sluiten’ te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies. Klik op 'Instellingen wijzigen' om uw cookievoorkeuren aan te passen en voor meer informatie over het gebruik van cookies op deze website.
Annuleren