Meta

Archief | Marketing & verkoop

Vergeet je offline marketing niet?

Veel marketeers en ondernemers zijn gericht op online activiteiten. Dat is natuurlijk belangrijk en bovendien erg meetbaar. Tóch is offline marketing nog steeds erg belangrijk. Naamsbekendheid heeft een grote invloed op conversie van klanten. Want eerlijk is eerlijk, bestel jij liever bij een onbekende shop of ga je naar één van de grote jongens? Offline […]

Lees het volledige bericht

Sterke merkpositionering door juiste strategie

Een sterke merkpositionering, organisaties kunnen tegenwoordig niet meer zonder. In een wereld waar het aantal merken en producten steeds verder toeneemt, is het belangrijk dat u een goede positioneringsstrategie heeft. Met een goede merkpositionering onderscheidt u zich van andere merken in de perceptie van de consument. En dat is gunstig. Gunstig voor het aantrekken en […]

Lees het volledige bericht

Content marketing: het kan ook anders

Moderne marketeers kennen ongetwijfeld ‘content marketing’. Deze marketingtechniek richt zich op het creëren, verspreiden en promoten van waardevolle informatie om klanten aan te trekken en hun loyaliteit te verhogen. Het is een zogenaamde pull-strategie. Helaas loopt het bij de invulling van deze techniek vaak mis. Content marketing staat bij heel wat mensen synoniem met het […]

Lees het volledige bericht

Salesstrategie

Veel bedrijven hebben de sales niet strak georganiseerd. Echter, verkopen is een steeds meer concurrerende markt al dan niet door de toenemende professionaliteit van de inkopers. Er wordt dan ook steeds meer verwacht van accountmanagers. Binnen komen bij potentiële klanten wordt steeds lastiger. Er zijn verscheidene strategieën die daarom gehanteerd kunnen worden. Welke salesstrategie past […]

Lees het volledige bericht

Kwalitatieve SEO

Steeds vaker zijn er website-ontwikkelaars die besluiten om zoekmachineoptimalisatie aan te bieden naast de huidige werkzaamheden. Vaak zijn deze kleinere bedrijven goedkoop qua arbeidsuren waardoor ze een goede concurrentiepositie kunnen behalen. Wanneer je als organisatie opzoek gaat naar een partner dan is het van belang dat je weet dat deze op de hoogte is van […]

Lees het volledige bericht
Wij gebruiken cookies om deze website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken en u te voorzien van de beste informatie. De Europese wetgeving maakt onderscheid tussen cookies die functioneel of niet privacygevoelig zijn en cookies die mogelijk wel privacygevoelig kunnen zijn (PII). Deze website gebruikt beide soorten cookies. Door hiernaast op ‘OK, sluiten’ te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies. Klik op 'Instellingen wijzigen' om uw cookievoorkeuren aan te passen en voor meer informatie over het gebruik van cookies op deze website.
Annuleren