(advertentie)

Online marketing

Conversie optimalisatie

Bij conversie optimalisatie wordt de website zo ingericht dat bezoekers naar het gewenste doel gaan. Per website kan het doel verschillend zijn, of kunnen er meerdere doelen zijn. Doelen zoals verkoop, download of een aanvraag zijn allemaal mogelijk. Doelen instellen…

Lees verder

Kwalitatieve SEO

Steeds vaker zijn er website-ontwikkelaars die besluiten om zoekmachineoptimalisatie aan te bieden naast de huidige werkzaamheden. Vaak zijn deze kleinere bedrijven goedkoop qua arbeidsuren waardoor ze een goede concurrentiepositie kunnen behalen. Wanneer je als organisatie opzoek gaat naar een partner…

Lees verder
Waarom moet jij een infographic laten maken?

Waarom moet jij een infographic laten maken?

Sinds enkele jaren willen steeds meer bedrijven een infographic laten maken. Zo gek is het ook niet, David Hyerle heeft onderzocht dat maar liefst 80 tot 90 % van de dingen die we onthouden gebaseerd zijn op beelden. Als je…

Lees verder
Zoektrends in het onderwijs

Zoektrends in het onderwijs

Er is steeds meer te doen om het hoger onderwijs in Nederland Is de kwaliteit wel goed genoeg en is een leenstelsel beter dan de nu bestaande studiefinanciering? Interessant is om te kijken of deze veranderingen het online zoekgedrag met…

Lees verder
Best practices bij Facebook marketing

Best practices bij Facebook marketing

Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw advertentie beter scoort dan een andere advertentie? Facebook zelf komt met vier best pratices voor adverteerders, gebaseerd op onderzoek naar succesvolle campagnes: Noem in de titel een duidelijke actie die moet worden ondernomen…

Lees verder
Content kan niet zonder strategie

Content kan niet zonder strategie

Content marketing: U heeft ongetwijfeld meegekregen dat content marketing een belangrijke manier is om uw doelgroep te bereiken. Er wordt inmiddels echter dagelijks zoveel content geproduceerd, dat alleen het allerbeste naar boven komt drijven. Het is dus belangrijk erbij stil…

Lees verder
Met de hulpprogramma’s van Google optimaliseer je je website eenvoudig

Met de hulpprogramma’s van Google optimaliseer je je website eenvoudig

Google Webmaster Tools biedt de mogelijkheid om direct met Google te communiceren, wat betreft de googlevriendelijkheid van je website. Eenmaal aangemeld, heb je toegang tot tools die ontworpen zijn om je uitleg en waarschuwingen te geven. Google stuurt je berichten…

Lees verder
Wat is de ideale verzend frequentie bij e-mailmarketing?

Wat is de ideale verzend frequentie bij e-mailmarketing?

Het optimale rendement halen uit je e-mailmarketing database is wat elke marketeer voor ogen heeft. Dit begint met het verbeteren van je openratio. Dat is stap 1 wanneer we het hebben over optimalisatie. Indien je dat voor elkaar weet te…

Lees verder
Geef je website gratis een bezoekersboost

Geef je website gratis een bezoekersboost

Je hebt misschien wel een geweldige website, maar zonder bezoekers is het nog niks! Het wordt nu dus tijd om je website aan iedere zoekmachine die je maar kunt bedenken, cadeau te doen. Begin met Google en Bing. Anderen vind…

Lees verder
Goede niche markt vinden? kies je focus, kies je niche

Goede niche markt vinden? kies je focus, kies je niche

Wanneer het woord ‘niche’ valt, reageren veel (beginnende) ondernemers als volgt: ‘Ik hoor dat ik mijn niche moet kiezen, maar wat is dat en wat is het voordeel?’ ‘Ik weet niet welke niche ik moet kiezen’. ‘Ik ben bang dat…

Lees verder