(advertentie)

Online marketing

Linkbuilding 2.0 met LinkedIn

LinkedIn is een sociaal netwerk dat vooral veel gebruikt wordt als zakelijk instrument. Omdat je LinkedIn voor een groot gedeelte zelf kunt invullen, is het een ideaal instrument voor linkbuilding 2.0. In dit artikel een korte maar handige tip hoe…

Lees verder

Landingspagina voor Adwords en SEO

De omzet die via het internet wordt gegenereerd groeit met de dag. Steeds meer bedrijven zien kansen liggen op het internet: verkoop via een webshop, aanmeldingen genereren voor opleidingen en cursussen of het genereren van leads voor verschillende soorten verzekeringen. In veel gevallen…

Lees verder

Website onvindbaar in Google?

U kunt uw eigen website niet terug vinden in Google? Op een voor u relevant zoekwoord verschijnt uw website niet in de resultaten? Dan voldoet uw website mogelijk niet aan de basis eisen voor opname in Google of is in…

Lees verder

Rendement uit online marketing

Hoe past het internet in uw bedrijfsstrategie? Welke resultaten wilt u er mee bereiken? Informatie aanvragen, producten verkopen, advertentie inkomsten genereren of kosten besparen door self-service? Levert uw website voldoende op en bereikt u de juiste mensen? Met goede online marketing bereikt u vrijwel…

Lees verder

Meet campagnes met Analytics

Voor veel website eigenaren is Google Analytics bij uitstek hét statistiekenpakket. Analytics is eenvoudig te installeren en bovendien gratis. Wat veel gebruikers niet weten, is dat er uit Google Analytics veel meer te halen is dan alleen maar het aantal bezoekers en…

Lees verder

Goede backlinks verzamelen

Backlinks zijn links van andere sites naar je eigen website of weblog. Dergelijke links zijn steeds belangrijker aan het worden om je site te optimaliseren voor zoekmachines. Niet elke backlink is echter even veel waard. Sommige backlinks kunnen zelfs slecht zijn…

Lees verder

De koker van zoekmarketing

Zoekmachine marketing is hot! Er wordt veel over gepraat en er wordt veel aandacht aan besteed in allerlei artikelen. Bedrijven en organisaties geven er ook steeds meer geld aan uit. Maar is het wel echt belangrijk? Het antwoord is simpel:…

Lees verder

Wat is Web 3.0

Na Web 1.0 en Web 2.0 hoor je iedereen nu al weer over Web 3.0. Een echte definitie geven voor Web 3.0 is nog niet zo eenvoudig. In dit artikel gaan we dieper in op Web 3.0 en de verschillen…

Lees verder

Hoe wordt een website bekeken?

Een website wordt totaal anders bekeken dan een brochure, krant of off-line advertentie. Mensen gaan vluchtig om met een website en scannen een webtekst. Er zijn veel onderzoeken (eyetracking) gedaan naar de manier waarop mensen een website bekijken. In dit artikel…

Lees verder

Verbeter uw conversie

Met een website wilt u resultaat behalen. Het verkopen van producten, inschrijven voor een opleiding, het aanvragen van een brochure of het invullen van een contactformulier. Bezoekers van uw website wilt u ergens toe leiden. Kortom, er moet conversie behaald…

Lees verder