Online marketing

Best practices bij Facebook marketing
Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw advertentie beter scoort dan een andere advertentie? Facebook zelf komt met vier best pratices voor adverteerders, gebaseerd op onderzoek naar succesvolle campagnes: Noem in de titel een duidelijke actie die moet worden ondernomen…
Lees verder
Content kan niet zonder strategie
Content marketing: U heeft ongetwijfeld meegekregen dat content marketing een belangrijke manier is om uw doelgroep te bereiken. Er wordt inmiddels echter dagelijks zoveel content geproduceerd, dat alleen het allerbeste naar boven komt drijven. Het is dus belangrijk erbij stil…
Lees verder
Met de hulpprogramma’s van Google optimaliseer je je website eenvoudig
Google Webmaster Tools biedt de mogelijkheid om direct met Google te communiceren, wat betreft de googlevriendelijkheid van je website. Eenmaal aangemeld, heb je toegang tot tools die ontworpen zijn om je uitleg en waarschuwingen te geven. Google stuurt je berichten…
Lees verder
Wat is de ideale verzend frequentie bij e-mailmarketing?
Het optimale rendement halen uit je e-mailmarketing database is wat elke marketeer voor ogen heeft. Dit begint met het verbeteren van je openratio. Dat is stap 1 wanneer we het hebben over optimalisatie. Indien je dat voor elkaar weet te…
Lees verder
Geef je website gratis een bezoekersboost
Je hebt misschien wel een geweldige website, maar zonder bezoekers is het nog niks! Het wordt nu dus tijd om je website aan iedere zoekmachine die je maar kunt bedenken, cadeau te doen. Begin met Google en Bing. Anderen vind…
Lees verder
Goede niche markt vinden? kies je focus, kies je niche
Wanneer het woord ‘niche’ valt, reageren veel (beginnende) ondernemers als volgt: ‘Ik hoor dat ik mijn niche moet kiezen, maar wat is dat en wat is het voordeel?’ ‘Ik weet niet welke niche ik moet kiezen’. ‘Ik ben bang dat…
Lees verder
De kunst van Responsive design
Er zijn nog webdesigners die hun hoofd in het zand steken, maar je kunt er nu echt niet meer ontkennen dat je website steeds vaker via mobiele apparaten wordt bezocht. Denk jij ook met weemoed terug aan de tijd dat…
Lees verderContent Marketing
Wat is content marketing eigenlijk? Simpel gezegd betekent het communiceren zonder te verkopen. Met content marketing publiceer je informatie zonder de directe doelstelling van verkoop en promotie. De lezer kan die informatie tot zich nemen zonder het gevoel te krijgen…
Lees verderOnline trends 2014 in 60 minuten
In de serie Digitale trends en tools in 60 minuten is een nieuw boekje verschenen met de titel “Online trends 2014 in 60 minuten”. Twaalf experts van Frankwatching leggen voor verschillende aspecten van online marketing uit wat de trends zijn…
Lees verderHoe offline en online marketing elkaar aanvullen
Als ondernemer of webwinkelier zoek je constant naar mogelijkheden om meer bezoekers naar je site te genereren en zo het bereik online te vergroten. Je bent vast en zeker bekend met de online kanalen die je in kunt zetten voor…
Lees verder