(advertentie)

Online marketing

De koker van zoekmarketing

Zoekmachine marketing is hot! Er wordt veel over gepraat en er wordt veel aandacht aan besteed in allerlei artikelen. Bedrijven en organisaties geven er ook steeds meer geld aan uit. Maar is het wel echt belangrijk? Het antwoord is simpel:…

Lees verder

Wat is Web 3.0

Na Web 1.0 en Web 2.0 hoor je iedereen nu al weer over Web 3.0. Een echte definitie geven voor Web 3.0 is nog niet zo eenvoudig. In dit artikel gaan we dieper in op Web 3.0 en de verschillen…

Lees verder

Hoe wordt een website bekeken?

Een website wordt totaal anders bekeken dan een brochure, krant of off-line advertentie. Mensen gaan vluchtig om met een website en scannen een webtekst. Er zijn veel onderzoeken (eyetracking) gedaan naar de manier waarop mensen een website bekijken. In dit artikel…

Lees verder

Verbeter uw conversie

Met een website wilt u resultaat behalen. Het verkopen van producten, inschrijven voor een opleiding, het aanvragen van een brochure of het invullen van een contactformulier. Bezoekers van uw website wilt u ergens toe leiden. Kortom, er moet conversie behaald…

Lees verder

Website analyse met ranks.nl

In de enorme hoeveelheid informatie die internet aanbiedt, wordt zoekmachine optimalisatie steeds belangrijker. De positie die u krijgt in zoekmachines zoals Google is afhankelijk van veel verschillende factoren, o.a. het gebruik van sleutelwoorden. Het hulpmiddel Ranks.nl kan u daarmee een klein stukje op weg helpen. Ranks.nl biedt…

Lees verder

Doelen instellen met Analytics

Als u een website heeft, wilt u daarmee doelen bereiken. Met Google Analytics is het mogelijk om doelen in te stellen. U kunt zelfs aangeven wat elk doel u waard is. Op die manier is het zelfs mogelijk om een…

Lees verder

Kwaliteitsscore in Adwords

De kwaliteitsscore in AdWords is een belangrijke waarde voor de positie van je advertentie en het minimum bedrag dat je moet betalen voor een klik of weergave van je advertentie. Het is dus van groot belang om een zo goed mogelijke kwaliteitsscore te behalen…

Lees verder

Adwords en Analytics koppelen

Gebruikt u Google AdWords? Dan is Google Analytics een onmisbare tool. Hiermee kunt u resultaten die u met Adwords bereikt nog beter inzichtelijk maken. U kunt doelstellingen definieren en daarbij bekijken in hoeverre u met Google Adwords die doelstellingen kan…

Lees verder

Sleutelwoorden gebruiken

Zoekmachine optimalisatie is de laatste tijd een hot item. Zoekmachines zijn cruciaal geworden voor de bezoekersstatistieken van veel websites. Het optimaliseren van de inhoud voor deze zoekmachines is daarom uitermate belangrijk. Dit artikel gaat specifiek in op het gebruik van sleutelwoorden of ook…

Lees verder

Een banner maken

Een opvallende online banner maken met een hoge CTR is tegenwoordig niet meer zo eenvoudig. De consument wordt namelijk overspoeld met online uitingen en tussen al deze informatie moet je met je banner maar zien op te vallen. In dit artikel geven we…

Lees verder