(advertentie)

Reclame en adverteren

Reclameplan

Reclameplan

In een ondernemingsplan worden doelen voor een langere termijn van een onderneming geformuleerd. Een marketingplan beschrijft hoe deze doelstellingen behaald kunnen worden en aan de hand van het marketingplan wordt een communicatieplan geschreven. Het reclameplan is één van de middelen…

Lees verder
Een reclamebureau selecteren

Een reclamebureau selecteren

Als u van plan bent om te gaan investeren in uw huisstijl en/of reclame uitingen en u heeft dit niet zelf in huis, dan zult u een reclamebureau moeten kiezen. Dat kan soms een lastige opgave zijn. Waar moet u op letten?…

Lees verder
Een advertentie maken

Een advertentie maken

Adverteren in kranten en tijdschriften is tegenwoordig niet meer zo eenvoudig. Door de overvloed aan media wordt het steeds lastiger om de consument met een advertentie te bereiken. Toch kan adverteren soms verrassende resultaten opleveren. Tips voor een advertentie maken Bij een…

Lees verder

De lengte van TV-commercials

Televisie reclame wordt steeds lastiger. Kijkers hebben een overloed aan zenders waaruit ze kunnen kiezen. De kans om daardoor geconfronteerd te worden met een TV commercial wordt kleiner. Tevens zijn mensen steeds beter geworden in het filteren van informatie. Wat…

Lees verder