Laat zien wat je in huis hebt met een folder
Als bedrijf of als zzp-er wil je natuurlijk aan jouw (potentiële) klanten laten zien wat je allemaal kunt. Je wilt letterlijk en figuurlijk laten zien wat je in huis hebt. Een folder is een prachtige manier om dit te doen….
Lees verderFlyers uitdelen, heeft dat nog zin?
Flyers, als je er op gaat letten kom je ze overal tegen. Flyers worden ook wel leaflets genoemd. Tegenwoordig is een flyer niet meer weg te denken uit menig marketingcampagne. Ze worden uitgedeeld tijdens festivals of op straat, maar je…
Lees verder3 manieren om een contentmarketingstrategie te creëren voor IT-bedrijven
Met meer dan 1,7 miljard websites op het internet is het belangrijker dan ooit om slimme manieren te vinden waarmee bedrijven zich online kunnen onderscheiden. Eén manier die het meest effectief is gebleken voor bedrijven om hun aanwezigheid te vergroten,…
Lees verderZo maak je indruk met visitekaartjes drukken
Visitekaartjes drukken? Ja, want hoewel we tegenwoordig veel digitaal doen, zijn visitekaartjes nog steeds onmisbaar. Visitekaartjes worden nog steeds gezien als één van de meest belangrijke middelen om te netwerken. Maar hoe laat je nou de perfecte eerste indruk achter…
Lees verderIn 7 stappen een website migratie voorbereiden
Als je al eens een website migratie hebt meegemaakt, herken je de spanning die het met zich meebrengt. De livegang is natuurlijk hét moment. Maar het is ook het moment waarop eventuele fouten zich openbaren. Denk aan een lay-out die…
Lees verderEen folder, ja dat wil ik graag. Hoezo?
Dit is vast herkenbaar voor professionals in de communicatiesector. Na kennismaking is het eerste verzoek: ‘Ik wil graag een folder’. Dat heeft waarschijnlijk te maken met de communicatiemiddelen die zij zelf zien, ook bij de concurrent. Wat is jouw reactie…
Lees verderPersoneelswerving: zo laat je een vacaturetekst voor je werken
Personeelswerving roept meer op dan sollicitanten. De tijd dat je personeel kon werven door een affiche op een raam te plakken met ‘Enthousiaste werknemer gevraagd’ ligt in een ver verleden. Tegenwoordig is een vacature tekst onderdeel van het wervings- en…
Lees verderInterne optimalisaties die elk bedrijf doen groeien!
Als bedrijf wil je altijd voor een optimaal resultaat gaan. In welke sector je ook actief bent, je wilt altijd het beste voor je bedrijf. Daarom is het van belang dat je altijd op zoek blijft gaan naar innovaties om…
Lees verderEigen onderneming? Zo zorg je voor een hoge werknemerstevredenheid
Als werkgever, manager, teamlid of een andere functie waarbij je een leidinggevende functie hebt, is je doel om het werk zo efficiënt mogelijk uit te voeren. Hier komen verschillende factoren bij kijken. Denk maar eens aan de systemen die worden…
Lees verderOptimalisatie voor spraak zoekopdrachten
SEO is booming en ontwikkelingen in deze sector volgen elkaar dan ook in rap tempo op. In de ‘Search’ industrie worden vaak voorspellingen gedaan over wat er de komende periode of in het nieuwe jaar op ons te wachten staat….
Lees verder