Interne optimalisaties die elk bedrijf doen groeien!
Als bedrijf wil je altijd voor een optimaal resultaat gaan. In welke sector je ook actief bent, je wilt altijd het beste voor je bedrijf. Daarom is het van belang dat je altijd op zoek blijft gaan naar innovaties om…
Lees verderEigen onderneming? Zo zorg je voor een hoge werknemerstevredenheid
Als werkgever, manager, teamlid of een andere functie waarbij je een leidinggevende functie hebt, is je doel om het werk zo efficiënt mogelijk uit te voeren. Hier komen verschillende factoren bij kijken. Denk maar eens aan de systemen die worden…
Lees verderOptimalisatie voor spraak zoekopdrachten
SEO is booming en ontwikkelingen in deze sector volgen elkaar dan ook in rap tempo op. In de ‘Search’ industrie worden vaak voorspellingen gedaan over wat er de komende periode of in het nieuwe jaar op ons te wachten staat….
Lees verderBusiness Model You
Ben je ook benieuwd welke carrière nou echt bij je past? Ben jij perfect voor een eigen onderneming of kun je je huidige baan zo inrichten dat het jouw droombaan wordt? Business Model You is een methode die je carrière…
Lees verderCustom Intent Targeting
Met custom intent targeting kun je mensen targetten die binnen Google en/of Youtube actief zoeken naar de producten of diensten die jij aanbiedt. Je denkt hierbij al snel aan Google zoekcampagnes, maar het gaat hierbij juist specifiek om Google Display…
Lees verderWebsite laten maken: 4 valkuilen
Je wilt een website laten maken. Omdat je een nieuw bedrijf begint. Of omdat je bestaande website toe is aan vernieuwing. Het vinden van een goede webbouwer kan een lastige opgave zijn. Het aanbod is enorm. Hoe kun je nu…
Lees verderWat is telemarketing
Als onderneming kan telemarketing absoluut een handig instrument zijn om in te zetten. Veel mensen zullen bij de gedachte hieraan echter vooral denken aan irritante, zeurderige verkopers die maar door blijven drammen. Bovendien heerst misschien het idee dat telemarketing niet…
Lees verderWelk type thought leader ben jij?
Een thought leader onderscheidt zich als merk door de kwaliteit van zijn originele, soms tegendraadse ideeën. Door het succes van bedrijven als Tesla, Nike en andere thought leaders, lijkt thought leadership vandaag een aantrekkelijke marketingstrategie voor veel merken. Maar thought…
Lees verderGoogle Ads Affinity en In-Market doelgroepen
Met Google Ads kun je jouw doelgroep heel specifiek targetten door bijvoorbeeld de juiste zoekwoorden in te stellen. Maar dat is lang niet de enige manier om jouw specifieke doelgroep te bereiken. In dit artikel ga ik uitleggen hoe je…
Lees verderWat moet je weten over on-page en off-page SEO?
In de huidige markt is het succes van een bedrijf meestal gelijk aan de online zichtbaarheid van de website. Online zoekmachines voorzien ons van relevante zoekresultaten die ons wijzen in de richting van een bedrijf, product of dienst die wij…
Lees verder