Crisiscommunicatie
Wanneer de buitenwereld plotseling het vertrouwen in de organisatie verliest of opzegt, spreken we van een crisis. De reputatie van het bedrijf krijgt een knauw, en het bedrijf moet een gepast antwoord formuleren op deze crisis. Dat gebeurt door middel…
Lees verderZoekwoord kannibalisatie opsporen
Als je meerdere artikelen en blogs hebt geschreven op je eigen website die met dezelfde zoekopdracht gevonden kunnen worden via Google, eten ze elkaars plek als het ware op in de rangschikking. De zoekmachine wordt namelijk gedwongen te kiezen welk…
Lees verderEigen bedrijf starten? Zo voorkom je dat je website gehackt wordt
Als bedrijf kunnen we niet meer zonder het internet. Het is voor veel bedrijven de basis van hun bestaan. Er zijn veel voordelen die we in een handomdraai kunnen opsommen. Er zijn echter ook enkele nadelen. Het gaat dan vooral…
Lees verderDeze online marketing trucjes mag jij niet missen!
Marketing is de sleutel tot het succes van vele bedrijven. Het is goed om gebruik te maken van verschillende marketing kanalen. Online zijn verschillende mogelijkheden. Denk hierbij aan social media, email, zoekmachine marketing en ook betaald adverteren op het internet. …
Lees verderOffline marketing voor je horeca onderneming
Marketing is voor ieder bedrijf van groot belang. Voor een restaurant is het niet anders. Veel bedrijven kiezen voor online marketing. Er zijn echter ook volop kansen voor offline marketing om nieuwe gasten in het restaurant te krijgen. Graag delen…
Lees verderStarten met affiliate marketing
Heb jij een eigen website, blog of platform en speelt de gedachte om hier geld mee te verdienen? Dan is de affiliate marketing revolutie wellicht een perfect middel voor jouw doel. Gelouterde affiliate experts weten hier wel raad mee, maar…
Lees verderDeze 3 SEO trends voor 2020 mag je niet negeren
De herfst heeft haar intrede al gedaan en we naderen voorzichtig de jaarwisseling. En in de tussentijd blijft ook SEO op volle toeren veranderen. Als je marketeer of SEO specialist bent, dan is het altijd belangrijk om op de hoogte…
Lees verderZo maak je je webcopy korter (en dus beter)
Ken je dat filmpje Mand? Meesterinterviewer Maxim Hartman bevraagt een oude man en dwingt hem om kort van stof te zijn. Zó kort, dat ‘mand van Tichelaar, een antiek porseleinen mandje voor op tafel’ tot frustratie van de antiquair uiteindelijk…
Lees verderDe zin en onzin van linkbuilding
Linkbuilding; de één vindt het klinkklare onzin, terwijl de ander het als een must ziet om beter vindbaar in Google te komen. Is linkbuilding wel waardevol? En zo ja, waar moet je opletten indien je linkbuilding laat uitbesteden? In dit…
Lees verderWaarom is autoreclame zo populair onder bedrijven?
Kijk eens rond wanneer je door de straat wandelt of rijdt. Wat valt je op? De kans dat je geconfronteerd wordt met autoreclame is groot. Als het niet rijdend is, dan wel geparkeerd of voor een rood stoplicht. Het is…
Lees verder