(advertentie)

Communicatie

Beheer van negatieve reviews: 9 positieve tips!

Beheer van negatieve reviews: 9 positieve tips!

Het beheer van negatieve reviews kan een uitdaging zijn voor elk bedrijf, maar het is een cruciaal aspect van het opbouwen en behouden van een positieve online reputatie. Negatieve reviews kunnen potentieel schadelijk zijn voor je bedrijf, maar met de…

Lees verder
De 12 beste vaardigheden voor marketeers

De 12 beste vaardigheden voor marketeers

Als marketeer heb je een breed scala aan vaardigheden nodig om succesvol te zijn. Van creativiteit tot analytisch vermogen, er zijn veel eigenschappen die je kunnen helpen om je doelen te bereiken. Hieronder vind je een lijst met enkele van…

Lees verder
Waarom je zakelijk kerstkaarten zou moeten versturen

Waarom je zakelijk kerstkaarten zou moeten versturen

December staat in het teken van kerst en als je denkt aan kerst dan horen daar ook kerstkaarten bij. Kerstkaarten sturen we naar familie, vrienden en kennissen, maar ook zakelijk kerstkaarten mogen niet worden vergeten. Waarom niet? We vertellen het…

Lees verder
Laat zien wat je in huis hebt met een folder

Laat zien wat je in huis hebt met een folder

Als bedrijf of als zzp-er wil je natuurlijk aan jouw (potentiële) klanten laten zien wat je allemaal kunt. Je wilt letterlijk en figuurlijk laten zien wat je in huis hebt. Een folder is een prachtige manier om dit te doen….

Lees verder
Zo maak je indruk met visitekaartjes drukken

Zo maak je indruk met visitekaartjes drukken

Visitekaartjes drukken? Ja, want hoewel we tegenwoordig veel digitaal doen, zijn visitekaartjes nog steeds onmisbaar. Visitekaartjes worden nog steeds gezien als één van de meest belangrijke middelen om te netwerken. Maar hoe laat je nou de perfecte eerste indruk achter…

Lees verder
Een folder, ja dat wil ik graag. Hoezo?

Een folder, ja dat wil ik graag. Hoezo?

Dit is vast herkenbaar voor professionals in de communicatiesector. Na kennismaking is het eerste verzoek: ‘Ik wil graag een folder’. Dat heeft waarschijnlijk te maken met de communicatiemiddelen die zij zelf zien, ook bij de concurrent. Wat is jouw reactie…

Lees verder
Personeelswerving: zo laat je een vacaturetekst voor je werken

Personeelswerving: zo laat je een vacaturetekst voor je werken

Personeelswerving roept meer op dan sollicitanten. De tijd dat je personeel kon werven door een affiche op een raam te plakken met ‘Enthousiaste werknemer gevraagd’ ligt in een ver verleden. Tegenwoordig is een vacature tekst onderdeel van het wervings- en…

Lees verder
Crisiscommunicatie

Crisiscommunicatie

Wanneer de buitenwereld plotseling het vertrouwen in de organisatie verliest of opzegt, spreken we van een crisis. De reputatie van het bedrijf krijgt een knauw, en het bedrijf moet een gepast antwoord formuleren op deze crisis. Dat gebeurt door middel…

Lees verder
Zo maak je je webcopy korter (en dus beter)

Zo maak je je webcopy korter (en dus beter)

Ken je dat filmpje Mand? Meesterinterviewer Maxim Hartman bevraagt een oude man en dwingt hem om kort van stof te zijn. Zó kort, dat ‘mand van Tichelaar, een antiek porseleinen mandje voor op tafel’ tot frustratie van de antiquair uiteindelijk…

Lees verder
Eventmarketing: hier moet je aan denken

Eventmarketing: hier moet je aan denken

Een evenement organiseren is veel werk. Het is belangrijk om niets te vergeten. De eventmarketing is van groot belang. We zien bij veel evenementen en festivals dat hier het grootste deel van het budget naartoe gaat. Er wordt nog meer…

Lees verder