Meta

Archief | Online marketing

Kwaliteitsscore in Adwords

De kwaliteitsscore in AdWords is een belangrijke waarde voor de positie van je advertentie en het minimum bedrag dat je moet betalen voor een klik of weergave van je advertentie. Het is dus van groot belang om een zo goed mogelijke kwaliteitsscore te behalen in Adwords. In dit artikel enkele tips. Wat is de kwaliteitsscore? De kwaliteitsscore van Google is bedoeld dat […]

Lees het volledige bericht

Adwords en Analytics koppelen

Gebruikt u Google AdWords? Dan is Google Analytics een onmisbare tool. Hiermee kunt u resultaten die u met Adwords bereikt nog beter inzichtelijk maken. U kunt doelstellingen definieren en daarbij bekijken in hoeverre u met Google Adwords die doelstellingen kan behalen. Maar hoe kunt u Google Adwords en Google Analayics nu koppelen? In dit artikel […]

Lees het volledige bericht

Sleutelwoorden gebruiken

Zoekmachine optimalisatie is de laatste tijd een hot item. Zoekmachines zijn cruciaal geworden voor de bezoekersstatistieken van veel websites. Het optimaliseren van de inhoud voor deze zoekmachines is daarom uitermate belangrijk. Dit artikel gaat specifiek in op het gebruik van sleutelwoorden of ook wel ‘keywords’. Sleutelwoorden (10 tot 15) zijn een set van belangrijke woorden die de inhoud […]

Lees het volledige bericht

Een online banner maken

Een opvallende online banner maken met een hoge CTR is tegenwoordig niet meer zo eenvoudig. De consument wordt namelijk overspoeld met online uitingen en tussen al deze informatie moet je met je banner maar zien op te vallen. In dit artikel geven we enkele tips voor het maken van een succesvolle online banner. 1. Snelle communicatie Snelle communicatie is […]

Lees het volledige bericht

Een navigatiestructuur maken

Een navigatiestructuur maken voor een website lijkt een koud kunstje. Maar wie zich er voor de eerste keer aan waagt, zal merken dat het toch niet zo eenvoudig is als het lijkt. Hoe zorg je ervoor dat de website goed doorzoekbaar is? Hoe definieer je duidelijke navigatie items? En hoe krijg je de bezoeker op de plek […]

Lees het volledige bericht

Wat is Web 2.0

Web 2.0 is een hype. U zult de term vast al wel eens gehoord hebben. En als ze het u al proberen uit te leggen, begrijpt u er misschien nog minder van. Web 2.0, wat is dat toch? Wat heb je er eigenlijk aan? En wat moet u ermee? In dit artikel proberen we het u […]

Lees het volledige bericht

Goede webteksten schrijven

Zoals al eerder is gezegd, hebben bezoekers van een website vaak een hekel aan lange teksten. Daarom is het van belang aandacht te schenken aan de begrijpelijkheid van een webtekst. Het is belangrijk dat een tekst op het internet zo is vormgegeven dat een bezoeker de inhoud makkelijk kan verwerken. In dit artikel vindt u […]

Lees het volledige bericht
We gebruiken cookies om advertenties te personaliseren en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Door hiernaast op ‘OK, sluiten’ te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies. Klik op 'Instellingen wijzigen' om uw cookievoorkeuren aan te passen en voor meer informatie over het gebruik van cookies op deze website.
Annuleren