Meta

Archief | Reclame en adverteren

5 tips voor een bedrijfsvideo

Als onderneming wil je de organisatie kunnen pitchen. Steeds vaker worden bedrijfsvideo’s daar voor ingezet. Om een video succesvol te maken is het belangrijk om een aantal aspecten niet te vergeten. Uiteindelijk is het namelijk belangrijk dat doelstellingen worden behaald en de visuele content kan daar heel goed aan bijdragen! Whats in for me Consumenten […]

Lees het volledige bericht

Adverteren op Facebook

Adverteren op Facebook. Helpt dat nu om jouw doelgroep gericht en effectief te kunnen bereiken? Het antwoord daarop is heel eenvoudig; ja. Maar hoe kun je nu doelgericht en slim te werk gaan op Facebook om de maximale resultaten te behalen tegen minimale kosten. En waarom zou jij dat als onderneming moeten doen? Kan jou […]

Lees het volledige bericht

Google Analytics en de cookiewet

In 2015 is de gewijzigde cookiewet aangenomen, gebaseerd op de Europese wetgeving.  Tevens hebben de officiële toezichthouders zoals het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) en de Autoriteit Consument en Markt (ACM) bevestigd dat Google Analytics onder de uitzonderingen valt en onder bepaalde voorwaarden gebruikt mag worden zonder toestemming van de bezoeker

Lees het volledige bericht

Best practices bij Facebook marketing

Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw advertentie beter scoort dan een andere advertentie? Facebook zelf komt met vier best pratices voor adverteerders, gebaseerd op onderzoek naar succesvolle campagnes: Noem in de titel een duidelijke actie die moet worden ondernomen Gebruik een eenvoudige, maar opvallende en relevante afbeelding Gebruik in de tekst een duidelijke call […]

Lees het volledige bericht

Reclameplan

In een ondernemingsplan worden doelen voor een langere termijn van een onderneming geformuleerd. Een marketingplan beschrijft hoe deze doelstellingen behaald kunnen worden en aan de hand van het marketingplan wordt een communicatieplan geschreven. Het reclameplan is één van de middelen die wordt ingezet voor een goede communicatiestrategie. De reclame wordt afgestemd op de andere instrumenten. […]

Lees het volledige bericht

Een advertentie maken

Adverteren in kranten en tijdschriften is tegenwoordig niet meer zo eenvoudig. Door de overvloed aan media wordt het steeds lastiger om de consument met een advertentie te bereiken. Toch kan adverteren soms verrassende resultaten opleveren. Tips voor een advertentie maken Bij een goede advertentie maken komen verschillende zaken kijken. Onderstaande tekst bevat zes tips voor een advertentie […]

Lees het volledige bericht

De lengte van TV-commercials

Televisie reclame wordt steeds lastiger. Kijkers hebben een overloed aan zenders waaruit ze kunnen kiezen. De kans om daardoor geconfronteerd te worden met een TV commercial wordt kleiner. Tevens zijn mensen steeds beter geworden in het filteren van informatie. Wat is interessant voor mij en wat hoef ik niet op te nemen? Daarnaast hebben mensen […]

Lees het volledige bericht
Wij gebruiken cookies om deze website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken en u te voorzien van de beste informatie. De Europese wetgeving maakt onderscheid tussen cookies die functioneel of niet privacygevoelig zijn en cookies die mogelijk wel privacygevoelig kunnen zijn (PII). Deze website gebruikt beide soorten cookies. Door hiernaast op ‘OK, sluiten’ te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies. Klik op 'Instellingen wijzigen' om uw cookievoorkeuren aan te passen en voor meer informatie over het gebruik van cookies op deze website.
Annuleren