(advertentie)

Online marketing

Hoe je snapchat campagnes kunt bijhouden in Google Analytics zonder je data te vervuilen

Hoe je snapchat campagnes kunt bijhouden in Google Analytics zonder je data te vervuilen

Snapchat campagnes maken gebruik van een functie genaamd preloading. Bij iedereen die je advertentie ziet wordt je website ‘onder water’ alvast ingeladen. Het voordeel? Bij bezoekers die een ‘swipe up’ doen (doorklikken) is de website al helemaal geladen en hoeven…

Lees verder
Mobiele marketing

Mobiele marketing

De smartphone is niet meer weg te denken uit ons leven. We appen de hele dag door, checken of er nog wat leuks op Facebook te vinden is en sturen een foto van die gekke kat via Snapchat. Volgens het…

Lees verder
Waarom je vandaag nog moet beginnen met website personalisatie

Waarom je vandaag nog moet beginnen met website personalisatie

Goede content is een belangrijke factor of een bezoeker converteert of niet. Aan de hand van de juiste content besluit een bezoeker een aanvraag te doen voor een demo, een product aan te schaffen of een white paper te downloaden….

Lees verder
MKB’ers opgelet! Hier 5 tips voor uw SEO

MKB’ers opgelet! Hier 5 tips voor uw SEO

SEO is geen concrete materie en juist daarom is er ontzettend veel te lezen. De meest grote verhalen en de meest gigantisch belangrijke tips. En toch is het belangrijker om klein te beginnen en het eens op uw gemak aan…

Lees verder
5 onderdelen van SEO waar u zelf wat mee aan de slag gaat

5 onderdelen van SEO waar u zelf wat mee aan de slag gaat

SEO is een hot-item. Het is een afkorting die voor Search Engine Optimization staat. In het kort samengevat is het dat uw website geoptimaliseerd is en goed scoort in de zoekmachines. De SEO- en internetmarketing bedrijven schieten als succesvolle paddenstoelen…

Lees verder
Vloggen en bloggen – Kiezen of delen?

Vloggen en bloggen – Kiezen of delen?

Vloggen en bloggen zijn onderwerpen die we al eerder besproken hebben, maar hoe zet je voor je bedrijf deze beide activiteiten nu goed in? Is of wordt het vloggen belangrijker dan het bloggen? Welke rol nemen vloggen en bloggen in in…

Lees verder
Bloggen voor bedrijven. Hoe pak je dat aan?

Bloggen voor bedrijven. Hoe pak je dat aan?

Bloggen is het regelmatig schrijven van artikelen over een bepaald onderwerp (of meerdere) die je vervolgens plaatst op je blog/website. Blogs zijn hot! Dat zijn ze al een aantal jaar en dat zullen ze hoogstwaarschijnlijk ook blijven. Ook vloggen voor…

Lees verder
Vloggen voor bedrijven. Iets voor jou?

Vloggen voor bedrijven. Iets voor jou?

Van het woord ‘bloggen‘ heb je waarschijnlijk al gehoord. Hierbij draait het om het regelmatig schrijven van artikelen voor je blog/website. Maar ben je ook al bekend met het fenomeen ‘vloggen’? Vloggen is eigenlijk hetzelfde als bloggen, alleen draait het hierbij…

Lees verder
Social Media & SEO: Een Gelukkig Huwelijk?

Social Media & SEO: Een Gelukkig Huwelijk?

Het is zo eenvoudig… wie een website heeft, wil dat deze website bezocht wordt door allerlei (potentiële) klanten. Om goed gevonden te worden via de digitale snelwegen van het wereldwijde web, heb je een website nodig die scoort in Google….

Lees verder
Geld verdienen met affiliate marketing

Geld verdienen met affiliate marketing

Veel marketeers houden zich bezig met affiliate marketing. Affiliate marketing wil zeggen dat je advertenties plaatst voor producten of diensten van een ander bedrijf. De grotere bedrijven in Nederland werken hier allemaal aan mee. Denk aan Zalando, Bol.com of FonQ….

Lees verder