(advertentie)

Websites

SEO voor meertalige websites

Als uw bedrijf in meerdere landen actief is, dan wilt u dat uw website in ieder land goed vindbaar is in Google. Dit is niet vanzelfsprekend; Het kan bijvoorbeeld dat uw website in Nederland goed vindbaar is, maar niet in…

Lees verder

5 tips voor website optimalisatie

Website optimalisatie speelt een steeds grotere rol in het binnenhalen van nieuwe klanten. Naast dat mensen je website makkelijk moeten kunnen vinden, wil je ook graag dat mensen gewenste acties uitvoeren op je site. Daarbij gaat het er om dat bezoekers vinden…

Lees verder

Basisprincipes voor conversie

Bij steeds meer websites staat conversie centraal. U kunt daarbij denken aan het aanvragen van een brochure, de aankoop van een product uit een webshop of een aanmelding voor een nieuwsbrief. Vaak is het een kwestie van ‘trial and error’ om erachter te komen…

Lees verder

Snelheid meten van je site

Het is al tijden bekend dat een bezoeker maar een paar seconden nodig heeft om een website te beoordelen. Is dit oordeel negatief dan zal de bezoeker in de meeste gevallen de site verlaten. Er zijn talrijke artikelen over hoe…

Lees verder

Opbouw broncode voor SEO

Voor zoekmachine optimalisatie moet met veel verschillende factoren rekening gehouden worden. Eén van die factoren is de manier waarop de broncode van je website is opgebouwd. In dit artikel een korte uitleg en enkele tips. Website versus broncode Google scant met regelmaat je…

Lees verder

Landingspagina optimalisatie

De manier waarop landingspagina’s worden ingericht is essentieel voor de conversieratio. Minimale verschillen kunnen soms grote effecten hebben. In dit artikel enkele tips voor het optimaliseren van de landingspagina. Wat is een landingspagina Een landingspagina is de webpagina waar bezoekers als eerste…

Lees verder

Websites maken: outside in!

Het is tegenwoordig niet meer zo moeilijk om snel en eenvoudig een website op te zetten. Het is echter veel moeilijker om bezoekers te trekken en de juiste conversie te genereren. Bijvoorbeeld een aanvraag voor meer informatie over een product of dienst…

Lees verder

Website verbeteren met Hittail

Een belangrijke vraag die steeds meer websitebeheerders zich afvragen, is hoe hun website zo goed mogelijk gevonden kan worden door zoekmachines. En dan spreken we met name over de zoekmachinevan Google. De long tail theorie kan dienen als een uitstekend hulpmiddel om je webcontent…

Lees verder

Test uw site in alle browsers

Het grote nadeel van het ontwikkelen van een website is dat de site vaak op verschillende manieren wordt weergegeven in verschillende browsers. Het is zaak om dit zoveel mogelijk te voorkomen, zodat uw site toegankelijk is voor een breed publiek….

Lees verder

CMS selectie

Het internet is een volwaardig kanaal geworden voor communicatie, voor merkbeleving, voor klantenservice en voor het kopen en verkopen van goederen of diensten. Voor het professioneel beheren van een website of andere online activiteiten heb je een content management systeem (CMS) nodig. Of nog beter…

Lees verder