(advertentie)

Marketing & verkoop

Zo maak je indruk met visitekaartjes drukken

Zo maak je indruk met visitekaartjes drukken

Visitekaartjes drukken? Ja, want hoewel we tegenwoordig veel digitaal doen, zijn visitekaartjes nog steeds onmisbaar. Visitekaartjes worden nog steeds gezien als één van de meest belangrijke middelen om te netwerken. Maar hoe laat je nou de perfecte eerste indruk achter…

Lees verder
Een folder, ja dat wil ik graag. Hoezo?

Een folder, ja dat wil ik graag. Hoezo?

Dit is vast herkenbaar voor professionals in de communicatiesector. Na kennismaking is het eerste verzoek: ‘Ik wil graag een folder’. Dat heeft waarschijnlijk te maken met de communicatiemiddelen die zij zelf zien, ook bij de concurrent. Wat is jouw reactie…

Lees verder
Offline marketing voor je horeca onderneming

Offline marketing voor je horeca onderneming

Marketing is voor ieder bedrijf van groot belang. Voor een restaurant is het niet anders. Veel bedrijven kiezen voor online marketing. Er zijn echter ook volop kansen voor offline marketing om nieuwe gasten in het restaurant te krijgen. Graag delen…

Lees verder
Offline marketing is weer terug van weggeweest!

Offline marketing is weer terug van weggeweest!

Je kunt niet meer om de onlinewereld heen. Steeds meer zaken vinden online plaats en we houden ook steeds meer activiteiten online bij. Dat geldt niet alleen voor de administratie, maar ook voor online vindbaarheid voor je eigen website. Offline…

Lees verder
Zo zorg je er voor dat je als bedrijf wordt onthouden

Zo zorg je er voor dat je als bedrijf wordt onthouden

Marketing wordt vaak gezien als iets extra’s dat je kan uitvoeren voor je bedrijf. Iets dat wel toegevoegde waarde heeft maar niet per se nodig is. Daarnaast wordt marketing ook vaak verward met promotie en communicatie, ondanks dat het slechts…

Lees verder
Eventmarketing: hier moet je aan denken

Eventmarketing: hier moet je aan denken

Een evenement organiseren is veel werk. Het is belangrijk om niets te vergeten. De eventmarketing is van groot belang. We zien bij veel evenementen en festivals dat hier het grootste deel van het budget naartoe gaat. Er wordt nog meer…

Lees verder
Waarom en hoe actiemarketing de wereld verovert

Waarom en hoe actiemarketing de wereld verovert

Als ondernemer, zzp’er of eigenaar van een (web)winkel wil en moet je opvallen. Vandaag de dag is er immers zoveel aanbod van freelancers en bedrijven in Nederland dat je er uit moet springen wil je je product verkopen. Potentiële klanten…

Lees verder

10 Effectieve E-commerce Optimalisatie Tips om jouw conversies te verhogen

Focus op conversie en niet op meer bezoekers! 10 Effectieve E-commerce Optimalisatie Tips om jouw conversies te verhogen.  Vandaag de dag zijn ondernemers vaak heel druk met hoe hoog ze in de zoekresultaten van Google staan en hoe ze zo…

Lees verder
Hoeveel data kosten advertenties nu eigenlijk?

Hoeveel data kosten advertenties nu eigenlijk?

Steeds meer consumenten gebruiken hun mobiele telefoon om te internetten. Snel het laatste nieuws bekijken, informatie over een bepaald onderwerp opzoeken, of shoppen in je favoriete kledingwinkel. Met de komst van responsive websites is dit steeds normaler geworden! Voor marketeers…

Lees verder
Impulsaankopen stimuleren? Dat doe je zo!

Impulsaankopen stimuleren? Dat doe je zo!

Als retailer wil je natuurlijk altijd graag je omzet vergroten. Een goede manier om dat te doen is door het stimuleren van impulsaankopen. Een impulsaankoop wordt gekenmerkt door de aanschaf van een vaak laagdrempelig product waarvan de klant helemaal niet…

Lees verder